neděle 13. března 2011

Autoslalom Příbram 13.3.2011

Na náš první závod v roce 2011 jsme se vydali na letiště Dlouhá lhota u Příbrami. Jednalo se o slalom pořádaný AMK Praha 3 Žižkov.

Po vyřízení potřebných formalit nás udivila trať, která oproti klasickým Milovicím byla snad 2x delší. S tím jsme poměrně nepočítali a byli jsme zvědavý co nato řeknou naše gumy. Odježděné intermedia slick pirelli. Ale byli jsme rádi, dlouhá trať, pěkné svezení a navíc výhoda silného auta.

Vlastně to bylo moje první ostré svezení po roční pauze s tímto autem, navíc na novém podvozku BC Racing a na slicku, který jsem nikdy nezkusil. Taky to podle toho vypadalo, nedařilo se mi chytit rytmus, netrefoval jsem branky a srážel kužely. Naštěstí to byl jen tréning.

První ostrá jízda nedopadla moc dobře. Jedna vynechaná branka a jeden shozený kužel znamenal 22 trestných vteřin. Do druhé jízdy jsem vstoupil tedy opatrněji, nevyvaroval jsem se sražení jednoho kuželu, ale celkově jsem zajel poměrně dobrý čas.

Po 2 jízdách jsme tedy figurovali ve výsledcích cca na 19. místě. Třetí jizda bylo tedy potřeba zajet čistě a v rámci možností i rychle abychom se dostali co nejvíce nahoru. Jednou z možností bylo porychlit start, kde jsem zatím autu hodně ulevoval. No možná jsem to přehnal a po 4 kolovém odjezdu jsem tratí prolítl, bohužel 2 sražené kužely dosažený čas pohřbily.

I tak to stačilo na 1. místo ve skupině S3 a 1. místo celkově.

Videosestřih:

Výsledky: http://autoslalom.tym.cz/2011/110313_lhota_vysledky.htm

Slalom se nám moc líbil, nová lokalita je super. Auto fungovalo suprově. Co víc si přát.

Žádné komentáře:

Okomentovat