čtvrtek 2. července 2009

Rallye Humpolec 2009

1.5. 2009 - 2.5.2009 se konala soutěž Rallye Humpolec. Byl to náš vůbec první závod, první testovaní i první svezení spolu se ségrou. Poprvé jsme psali rozpis, poprvé jsme absolovali přejímky, poprvé jsme jeli podle itineráře. A taky jsme poprvé zkoumali jak se vlastně jezdí do časovky :-D Ješte že s náma pořadatelé měli trpělivost.Najíždeli jsme závodním autem a celkem se dařilo, po 2 projetích 14km RZ každým směrem jsme měli hrubý rozpis připravený. Ale už bylo dost pozdě, takže jsem šel spát a ségra si mezitím přepisovala rozpis na čisto. Takhle nějak to vypádá. Jezdíme 6kový rozpis. 1 nejlehčí, 6 za roh.No druhý den vstávačka a hned na rozpravu. Než jsem se rozkoukal už sme stáli na startu. První průjezd spíš opatrně, sehrávali jsme se se ségrou. Zapoměli jsme si napsat jeden retardér, ale jinak s rozpisem i diktátem naprostá spokojenost. Druhý průjezd byl o dost rychlejší, bylo to patrné i na časech. Následoval servis, kdy vetšina měla zvednuté auto a servisovala, měnila věci. V tu chvíli jsem si připadal jak hrozná trubka, protože jsem jenom stál a kecal s kamarádem z feliciaklubu co se přijel podívat na závody. Ale auto fungovalo super, takže nebylo potřeba nic řešit. Poté následovala stejná RZ v opačném směru. Hned po příjezdu do časovky nám začal šíleně houpat volnoběh až motor zdechbul. Je to celkem známý problém u 1.6 motorů. Ale teď to nebylo zovna záhodno.
Takže jsme startovali tak že segra držela ručku a já jsem držel motor nad 2tis ot. aby nechcípl. Povedlo se a vyrazili jsme na RZ3, opšt jsme jeli rychleji než předtím. Před jedním horizontem se ségra ztratila v rozpisu a já místo abych zvolnil tak sem to podržel, jenže zrovna za tímhle horizontem byla levá 4, do který jsme teda jeli o dost rychleji než bychom měli. Takže brzdy, jenže tam byl drobnej píseček a tak jsme se svezli celou zatáčku bokem a lyžinou trochu poorali mez. Ségra se hned začala omlouvat, ale žádnej strach - to mě potěšilo. Zbytek RZ byl už v pořádku.
4RZ proběhla až na start kde nám to pořád chcípalo naprosto v pořádku a suveréně nejrychleji, byl tu i zajímavej moment, kdy jsme jeli dlouhou rovinku přez horizont a ségra: No tak přidej, tady můžeš ta je dlouhá. Problém byl v tom, že ja už držel plný plyn tak 5vteřin a víc to prostě nešlo. Takže máme pomalý auto :-D Co sem se potom ptal ostatních posádek, tak tam jezdili až 180 a my sme měli max tak 140. Takže smůla.

No a výsledky: 4tí ve skupině a 14tí celkově. Celkem spokojenost na 1. závod.

Tady jsou celkové výsledky ke stažení

Ještě nějaký videa:

2 komentáře: