středa 10. února 2010

Sezóna 2010

Klepe na dveře. Takže co se u nás děje a co se chystá. Máme objednaný motor 1,3 původem z Favorita. Předpoklad je 125 - 130 PS a 145 Nm, tak snad motoráři dostojí svému slibu :). Tím se dostaneme do nižší skupiny s konkurence schopným autem a snad budeme na stupních více než doposud.
Jinak jsme doplnili kalendář akcí, kde nás v roce 2010 uvidíte. Chtěli bychom se svézt i s naším dalším autem - Mitsubishi EVO V, ale podle kalendáře nám to nevyjde ani na jeden podnik. Bohužel. 
Tak držte palce ať nedojdou finance a můžeme poměřit síly.

2 komentáře:

  1. Takové pěkné auto to je, proč ho jen proboha chcete po vzoru mnoha ostatních nesmyslně MRVIT makrolonem a laminátama?!!!? Vždyť tyhle materiály na felicii sk.A nemají místo, tak možná na rallyecrosskách!
    Dodělejte celorám, na přední SKLENĚNÁ okna dejte bezp.folie, zbytek kastle nechte tak jak je(pěknej je!) a máte auto, který můžete kdykoliv i otestovat, a to úplně kamkoliv! Já tohle uvažování fakt NECHÁPU-než dát peníze za nějaké debilní lamináty a makrolon(který byl naposledy na 130LR!), tak za ty peníze(když započítám i lakování) máte pomalu ten FIA rám od Dlouhýho i s papírem! Pak nechat udělat místo tren.HP Protlumy od Křístka a s autem se bude dát jet tak rychle, že nějakejch 15kg váhy nebude důležitých! Neberte to jako útok, spíš zbožné přání...

    OdpovědětVymazat
  2. To auto nikdy otestovat nepujde. Nehomologovane sedacky, nehomologovane brzdy, motor neni podle homologace. Prevodovka je taky mimo. Bohuzel tak to je :(
    Predni okna musi zustat sklenena a zustanou, kvuli propozicim zavodu, ktere jezdime.
    Jeste to zvazime ;)

    OdpovědětVymazat