pondělí 21. září 2009

Český pohár Autoslalom Milovice 20.9.09

Tak protože ségra onemocněla zrovna na datum plánované rallye noc a den musel jsem vzít zavděk autoslalomem. Je mi to celkem líto, protože si myslím že zrovna tato rallye byla jedním z vrcholů amatérské sezóny. Bohužel jsem nesehnal žádného schopného navigátora. Nu což, Milovice už jsou tak nějak zažitá tradice.

S feliciaklubem jsme se sešli klasicky na "čerňáku" u McDonalda a vyrazili směr Milovice. Už od rána panovala výtečná nálada. No pomalu se přesuňme k samotným závodům. Vzal jsem na zničení zbytek pneumatik co jsem doma našel a jelikož přední Toya už toho hodně pamatovaly a jedno mělo bouli na vnější straně raději jsem obul betonové Pirelli P5000 drago. Což se mi vymstilo hned v první tréningové jízdě, kdy prostě nedrželi a potečně mě vždy vysunuli ze stopy. Ale aspoň byly na hezkých ráfcích. .)

Pak jsem se svezl s jedním členem feliciaklubu - Onclem na střídačku, abychom porovnali jak které auto funguje. A musím říct že odladěné to máme fakt hezky. Po zkušebních jízdách jsem se rozhodl, že raději pojedu na gumě s boulí než na gumě která nedrží a bylo to správné rozhodnutí jak se nakonec ukázalo při testování.

No a byl pomalu čas vyrazit do ostrých kol. Jelikož jsem věděl, že umístění ve skupině S3 je bez slicků naprosto nedosažitelné tak jsem si jízdy od začátku užíval. A spíš jsem hledal limity auta než čístou jízdu. Tak snad to alespoň diváci ocenili :) Jak s první tak s druhou jízdou jsem byl naprosto spokojen a nálada byla u všech čím dál lepší.

3. jízdu jsem si tak mohl dovolit riskovat a taky jsem toho využil. Čas asi nebyl úplně nejlepší, ale můj dojem byl skvělý. 

Tak a výsledky: http://www.autoslalom.tym.cz/2009/200909vysledky.htm

První tréningová jízda na blbých gumách :D

 

Ostrá jízda, už dobře obuto.

Žádné komentáře:

Okomentovat