neděle 20. září 2009

Český pohár Autoslalom Milovice 30.8.09

Jelikož autoslalom se jel hned po amater rallye tak jsme nemohli chybět a nastoupili jsme v plné sestavě. Takže sestra si poprvé vyzkoušela na ostro závoďáka.

Závody celkem vydařený, ja jsem si to hrozně užíval, ale hlavně mě bavilo koukat jak se s tím sestra pere a že občas i stromy lítaly :D Jeli se klasicky 3 tréningové jízdy a tak se to začlo. První trénink jsem svezl sestru aby vůbec věděla co a jak a pak už jsem jí šoupl společně s kamarádem do auta a alou upaluj. Musím říct že nato že jela poprvé to bylo hodně slušný.

No nakonec díky ségře pro náš tým asi nejúspěšnější slalomy vůbec. Já samozřejmě někde vzadu  .) Ale ségra krásné 4. místo mezi juniory a 7. místo mezi ženami. Obě ohodnocené cenami takže spokojenost veliká. Nakonec ještě přidávám video její jízdy.


No a nakonec ještě výsledky: http://autoslalom.tym.cz/2009/300809vysledky.html

Na závěr bych chtěl poděkovat našemu servisnímu týmu Honzovi a Lukášovi a taky lidem z felicia klubu, kteří na slalomy jezdí pravidelně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat